SMM просування: Що це таке?

Кожен власник бізнесу, який вимагає реклами в інтернеті, приходить до висновку, що необхідно тестувати всі інтернет-канали розкрутки, у тому числі і SMM.

SMM продвижение что это такое

Що це таке – SMM просування і чим цей рекламний канал може бути корисним для вашого бізнесу?

SMM (social media marketing) – просування у соціальних мережах.

За статистикою, 1/5 частину всього дня люди проводять у соціальних мережах. Я думаю, ви теж не виняток. А тепер пригадаємо, де ми зустрічаємо рекламу в соціальних мережах. У стрічці новин, лівих та правих блоках, запрошеннях у групи та сторінки, рекламних роликах і навіть у особистих повідомленнях.

Багато бізнесів розкручуються саме у соціальних мережах, бо це ефективно та недорого. Скільки зараз коштує зовнішня реклама, реклама на ТБ чи радіо? Повірте, SMM-просування набагато дешевше!

З чого почати просування SMM?

1. Створення групи для вашого бізнесу. 

Група – це те місце, де збиратиметься аудиторія, якій буде цікава ваша пропозиція. Зацікавлені люди у процесі розвитку групи підписуватимуться на оновлення вашого асортименту (або інших новин групи). Поради щодо створення:

  • Не називайте групу просто назвою компанії чи фірми. Додайте до назви основну пропозицію. Наприклад, не “CloKids”, “CloKids – брендовий дитячий одяг в Україні”. Це допоможе знаходити людям вашу групу в пошуку по групах і пошукових системах Google, Yandex.
  • Приділіть велику увагу оформлення групи. Зображення мають бути якісними, пов’язаними з вашим брендом та легко запам’ятовуватися. Найкращий варіант – довіритися професійному дизайнеру (середня оформлення групи – $30).
  • Докладно заповніть контактні дані. Від можливості оперативно зробити замовлення безпосередньо залежить, наскільки швидко покупець отримає бажане і чи рекомендуватиме ваш бренд.

2. Наповнення товарами/послугами.

  • Покажіть, що ви продаєте та скільки це коштує. Наповніть групу вашими товарами чи послугами – сама по собі людина не здогадається, чим ви займаєтесь.
  • Привабливість. Додайте якісні фотографії товарів та зображення послуг. Порада: перед додаванням обробіть фото, додавши на нього посилання на вашу групу та контактний телефон (люди діляться цікавими фото та наявність контактної інформації на ньому може відіграти ключову роль).
  • Побудуйте контент-план. Група має не лише продавати, а й бути цікавою. Додайте новини, влаштовуйте акції та знижки, заохочуйте аудиторію та люди стануть фанатами вашого бренду.

3. Реклама групи у соціальній мережі.

  • Групи конкурентів. Конкуренти – найкраще місце, де можна залучити цільову аудиторію до вашої групи. Передплатникам груп конкурентів явно буде цікаво те, що ви пропонуєте. Випишіть посилання на всі групи конкурентів, заходьте по черзі на кожну з них та пишіть у особисті повідомлення їхнім передплатникам, пропонуючи вашу продукцію чи послугу. Якщо у вас є крута перевага перед конкурентом – обов’язково опишіть його в повідомленні.
  • Запрошення. Практично у кожній соціальній мережі є функціонал, що дозволяє розсилати запрошення до вашої групи. Обов’язково скористайтеся цією функцією при просуванні.
  • Платна реклама. Соціальні мережі заробляють на платній рекламі. За невеликі гроші ви можете запустити таргетингову рекламу (за населеним пунктом, статтю, віком та інтересами) вашої групи та насолоджуватися швидким поповненням нових потенційних клієнтів вашого бізнесу.
  • Реклама у популярних групах. Існують групи, за якими стежать мільйони людей. Якщо ви вже використовуєте всі методи реклами, описані вище, ви можете протестувати рекламу в таких групах. Особливо це може бути ефективно з метою брендування.
  • Конкурси. Цінний приз – завжди привід виявити активність. Зробіть конкурс за активність у вашій групі, надавши переможцю заохочувальний приз. Стандартні сценарії конкурсів: за лайк, репост чи дію (придумати слоган, віршик чи найцікавіший відгук). Для товарів популярні фотоконкурси – за найцікавіше фото з продукцією, що продається.
  • Реклама на сайті..Якщо у вас є сайт – додайте посилання на ваші групи в соціальних мережах і люди, яким цікавий ваш бренд, обов’язково підпишуться і бачитимуть усі новинки та акції, не заходячи на сайт.

Ціна SMM-просування

Якщо вам цікаво не самостійне SMM-просування, а найму спеціаліста, можу запропонувати свої послуги з SMM-просування вашого бізнесу:

  • Бюджетне просування коштуватиме $250/місяць.
  • Просування з індивідуальним підходом – $400/місяць.
  • Максимальне просування разом із платною рекламою та аналітичними інструментами – від $1000/місяць.

Кінцева ціна на просування буде залежати від кількості соціальних мереж, в яких ви хочете рекламуватися та опис специфіки вашого бізнесу, конкуренції та попиту.