Html-заголовки у SEO

Правильно оптимізований під SEO html-заголовок – один із найважливіших пунктів просування сторінок у пошукових машинах. Виділю кілька пунктів того, про що хотілося б поділитись

:

  1. Заголовок html.
  2. Контент SEO заголовка.
  3. Структура заголовків на сторінці.
  4. «Людство» заголовка.

Заголовок в html

Заголовок в html– це контент, розміщений між відкриваючим та закриваючим тегом <h1>, <h2>, <h3>, <h4>, <h5>, <h6>, при цьому при ранжируванні сторінки пошуковими системами не відіграє ролі його розміри або Зовнішній вигляд, як часто помиляються seo-оптимізатори, роблячи заголовки неймовірно великими і жирними. Головне, щоб контент був розміщений між цими тегами. Цифра після “h” – це вкладеність заголовка, яка показує його структурну важливість. Пошукові системи ранжують заголовки між собою таким же чином, приділяючи більше уваги заголовку з меншим числовим показником.

Не забувайте, що теги <h…> – блокові, що говорить про те, що органічний контент може бути не тільки у вигляді голого тексту, а й у вигляді малих тегів, вкладених у заголовок, наприклад, <span>, посилання <a> и т.д.

Контент SEO заголовка

Контент повинен вміщувати ключову фразу, бажано, без відмін. За рівних інших умов, заголовок з прямим входженням ключової фрази буде ранжуватися вище заголовка зі відмінюванням.

У заголовку контенту за правильного підходу можна поєднати кілька ключових фраз під одночасне просування. Розташування слів у заголовку грає дуже слабку роль. Наприклад, при просуванні ключових фраз «Дитячий одяг оптом» та «Дитячий одяг від виробника» пошукові системи однаково добре зрозуміють, що зміст сторінки тісно пов’язаний із цими ключовими словами при використанні заголовка «Дитячий одяг оптом від виробника».

При цьому належну увагу приділіть довжині заголовка – використання дуже довгих заголовків у SEO не дозволяється. Моя суб’єктивна думка – виведення сторінки в пошуковій видачі якимось чином залежить від відсоткового співвідношення запиту до заголовка цільової сторінки. Наприклад, запит  «Дитячий одяг оптом» – це 75%  за кількістю слів від заголовка «Дитячий одяг оптом від виробника» (відкидаємо стоп-слово «від»), як і «Дитячий одяг від виробника» – 75% (також без «від »).

Приклад сайт http://italiaprod.com. У заголовку <h1> на головній сторінці міститься фраза «Італійські продукти оптом». При цьому пошукова система Яндекс дала такі позиції сайту (Регіон – Україна): 1 місце на запит «Італійські продукти оптом», 3 місце на запит «Італійські продукти». Якщо включити логіку, можу припустити наступне: за неуточненим запитом (італійські продукти, відношення заголовок-запит дорівнює 66,6%) 3 місце, за уточненим (з приставкою оптом, в якій ¦ставлення заголовок-запит дорівнює 100%) – 1 місце.

Структура заголовків на сторінці

При роботі у веб-студії дуже часто помічав помилку багатьох SEO-оптимізаторів – неграмотна структура заголовків на сторінках сайту. Згодом це згубно впливає на просування документів за будь-якими запитами.

Давайте відразу перейдемо приміром неправильної структури.

У самому верху сайту ми бачимо заголовок з написом SEO блог. Він укладений у тег заголовка <h2>. Опускаючись нижче, бачимо заголовок статті як посилання, укладений в тег <h1>. Далі починається стаття. Початок йде із заголовка <h1>, продовжується підпунктами <h2>. Загалом структура виходить такою:

Заголовок html - неправильная структура

Навіть не seo-оптимізаторові стане зрозуміло, у чому проблема. Заголовки в цьому випадку можна переструктурувати приблизно таким чином:

Заголовок html - правильная структура

Людство заголовків html

Не забувайте про те, що заголовки створюються в першу чергу не для пошукових машин, а для людей, тому не робіть їх у вигляді «Торрент». Таким можна зробити title сторінки, але не заголовок. Дуже добре ранжуватиметься «Завантажити музику безкоштовно з Торрента». При цьому слово “с” відкидається пошуковими машинами, залишаючи заголовок трохи зміненим за словоформою, що не так страшно, як нечитаність для наших улюблених відвідувачів.